Hej allihopa där hemma!

I dag var det mote pa Work and Travel. Det var mycket information pa en gang. Men vi fick i alla fall allt vi behover. Vi har dock inte aktiverat vara simkort ännu. Vi fick ocksa kort som man kan ringa hem pa billigare (2 cent per minut).
Jag fick ocksa mitt visum fixat (äntligen), efter att ha pratat med en miljon människor ungefär. Nu far jag lagligt vara här och jobba i tolv manader.
När vi gick hem sag vi en trombonist som spelade jazz i hörnet George Street - Liverpool Street. Eller jag sag, de andra lade säkert inte märke till honom. Om jag inte hade varit sa hungrig att jag holl pa att ga i bitar hade jag fragat om jag kunde få låna trombonen och sen sprungit iväg med den. Sen upptäckte jag att det fanns ett piano i matsalen, men när jag gick närmare märkte jag att de hade opererat in en dator i det! Vilket sloseri.
Vi sag ocksa en predikant with the Holy Bible in his hand, men det är en annan historia.
/ Ida


Kommentarer
Postat av: Idas mamma

Tur att du fått ditt arbetsvisum, det skulle blivit dyrt om du bara turistat i ett helt år! Undrar om du fått visumet indraget om du kort därefter åkt fast för trombonstöld...

Får inte vi här hemma höra historien om predikanten? Har man sagt A så får man säga B.

2008-08-29 @ 23:57:19
Postat av: Olivia Idas lillasyster :)

Hej Kan du stjäla en trumpet åt mig?



KRAMAR

Olivia

2008-08-30 @ 10:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0