Näst sista dagen på jobbet!

Imorgon är sista dagen man jobbar!!!!! :D
Jooo Ida du flummar duktigt! Sara har ju inte hunnit skriva någonting ännu, och du bara skriver inlägg efter inlägg efter inlägg.... haha :P 
Det känns som om jag kommer att glömma att göra något viktigt innan vi far, inte bra alls... säkert när vi kommer till flygplatsen så kommer jag på: Shit, jag glömde ______!!! lr ngt sånt...
Vissa killar försöker ju få en skadad så man inte kan fara, vet inte om jag vågar bo där i helgen... Äh ja ska bara köra litte cross och åka lite båt.. ska försöka att inte köra ihjäl mig eller drunkna bara så att man iaf kommer iväg på tisdag.
Fatta, på TISDAG åker vi girls!!! Can´t believe it....
H/Sarah

(P.S.Ska försöka sätta in den där bilden ikväll Ida) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0