Beställningar

Nu borjar det bli manga som vill att vi ska ta en koala med hem. Jag tror inte det blir manga kvar har om vi borjar ta hem sa manga.. Och jag tror de har det battre har... Kanske? Jag tror det...  Ni far val vanta med spanning om det kommer hem ngn  i postladan...eller vanta anda tills vi kommer hem...och se om vi har ngn med oss i ryggsacken...spannande...kanske jultomten har en koala med sig? man vet aldrig... :P
Det ar mest Ida som ar skrivit har pa sista tiden. Det ar for att Sara och jag far sa mkt mejl fran vara fans som vi maste svara pa..  Nej arligt talat sa laddar jag oftast upp bilder och Ida skriver som en galning sa det finns inte sa mkt kvar att saga nar hon ar fardig..Men kanske man hinner fore ngn gang.. far forsoka skriva nar hon sover eller ngt sant...

/ Sarah


Kommentarer
Postat av: Inger i köket på khs

Kul att läsa om er där borta på andra sidan jorden.

Sköt om er alla.

Kram Inger

2008-09-10 @ 07:18:10
Postat av: Fredrik

Hehe, skicka dom med posten du... Jag lovar att se till att dom hamnar på "rätt" address ;)

Ha d bra, kram!

2008-09-12 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0