Shithouse* work!

Idag far Ida och Sarah pa jobb som vanligt. Jag ligger halvvaken efter att dom farit och funderar pa nar jag ska fa mess av Sarah. Hon skulle messa mej om det faktiskt var jag Sara som fatt sparken, Frankie var lite osaker nar vi pratat med honom... Men hursomhelst somnar jag om och vacks av att nan star och ropar "Sara Sara", det var Sarah. Hon hade kommit hem, och Ida ocksa!! Nar dom kommit pa jobb hade surtanten undrat om Frankie snackat med dom. Jo det hade han, han hade sagt att Sara inte skulle komma tillbaka. Jaha, nu var det sa att hon inte behovde nan av oss!! Sa hon skickade hem Ida och Sarah igen (tillsammans med vara loner iallafall).
Sen nu imorse nar jag skulle ga och ata frukost foljde Sarah med mej. Da kommer Frankie och undrar vad Sarah gor har, varfor ar inte hon pa jobb?! Vi far forklara... Jaa det verkar som att dom har lite problem i kommunikationen Frankie och Sim Fresh...
Det som ar sa konstigt ar att ingen klagat pa oss eller pa natt sett forvarnat oss om att vi ligger risigt till. Dom har visserligen sagt till Sarah och Ida (inte mej tror jag?) att jobba fortare, men det sager dom typ till alla... Det ahde varit lite mer forsteligt om vi hade misskott arbetet. Naja nu slipper vi iallafall dom sura karringarna. Man far tusan leta lange om man ska hitta en otrevligare arbetsplats. Dom har inte forklarat natt at oss typ, inte gjort ett skit for att vi ska kanna oss valkomna! Men nu har vi iallafall tjanat over 1000 dollar pa mindre an 2 veckor :D

Naja det ar som tur ar fint vader idag ocksa, sa det blir latt och ligga och sola!! Och en sak som ar lite rolig ar att bara for nan dag sen fragade Marc oss vem av han och Johnny vi trodde skulle fa sparken forst :p Haha sa blev det vi som fick sparken forst!! Attans det trodde man inte.
Va sa du nu då!!! xD (btw spelar dom "smack that" pa tvn nu yeh :D ) 

* shithouse = (ungefar) uselt

/Sara


Kommentarer
Postat av: Idas mamma

Mitt samtal till "surtanten" verkar ha gett resultat. Jag tyckte att jobbet verkade för tungt för er, så jag bad henne sparka er! Nu kanske det blir vitlök istället då...



Det är väl dags att ni drar vidare.

2008-09-25 @ 08:31:46
Postat av: Lollo

hahaha :D Va sa du nuuuu då!

"Smack that, give me some more ;)"

2008-09-25 @ 15:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0