Sovmorgon

Grattis pa namnsdagen Ida!!
Japp, det blev sovmorgon idag...steg upp kvart över 11 kanske. Vet inte hur vi ska orka upp halv 6 imorgon igen men det är väl bara att försöka... Tror nog vi behöver ta lång semester efter det här jobbet.. att packa apelsiner är mkt stressigare an att jobba pa Sparhallen, och man får mkt mer ont i kroppen... tror inte vi vill veta av apelsiner (vägs som 472? :P)  på ett bra tag heller...
Ida kokade havregrynsgröt åt oss till frunch idag nar vi väl stigit upp, det var gott. Behövs ngt annat mellan pastan och nudlarna som vi ofta lagar när vi inte orkar fundera. Tror vi maste gå och handla mat idag igen, vi tycker inte vi gör annat än handlar mat och lagar mat hela tiden! Spännande, spännande, vad kan det bli till middag idag? Ngt med potatis tror jag iaf vi mäste laga, eller om vi skulle köpa ris? Man vet aldrig vad vi hittar pä...
För alla som är intresserade av hur gamla våra rumskamrater är, så är de 18 och 29. Jag gissade jag på skoj att de var 14 och 30, så jag gissade ju inte sååå fel iaf?!
Ska försoka få in lite bilder pa Mildura men det finns inte sa jättemkt att ta kort på har om man säger så... men några bilder pa hostelet ska det väl bli iaf...det går inte precis snabbt att ladda upp dem heller här så man får ha lite tålamod!
Till Fredrik: joo det tror jag säääkert du fixar... <3
/ Sarah


Kommentarer
Postat av: Idas mamma

Ja, bilder från Mildura vill vi ivriga bloggläsare gärna ha. Och så vill vi veta vilken kyrka ni valde den här söndagen. För ni gör väl som ni brukar göra här hemma om söndagarna...



Bra att ni äter havregrynsgröt. Det brukar grovarbetare göra...

2008-09-14 @ 09:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0