Sydney Aquarium



Kommentarer
Postat av: Lotta Mäkelä

Hej Sarah - och hej även till Ida och Sara även om vi aldrig har träffats!

Vad roligt att läsa om ert "nya liv" för de kommande tolv månaderna! Jag följer er framfart med spänning! Här hemma går vi så sakteligen mot höst och även om det skulle vara härligt att vandra på den där stranden ni visade på fotot, så har det ju sina fördelar med åländsk höst också :-)

Ta väl hand om er nu, tjejer! Jag tänker på er och önskar att ni ska få det härligt på alla sätt!

Kram

Lotta

Postat av: Idas mamma

Ser intressant ut. Man blir lite avundsjuk. Jag ska till Sparhallen idag så jag får väl höra om de har jobb åt mig så att jag också har råd att åka till Australien...



Igår var jag förresten till Sparhallen och handlade. Och kan ni tänka er, kassörskan skällde inte på mig fastän jag inte hade satt alla varor med EAN-koden åt rätt håll. Och inte påpekade hon heller att jag ställt varorna för tätt på bandet. Och inte sade hon något om att jag hade plockat upp mjuka varor före hårda på bandet heller. Sådant har jag fått höra hela sommaren när jag varit och handlat, så jag blev riktigt förvånad nu!



Imorgon lämnar ni Sydney, eller hur?

Ska bli spännande att höra vart ni hamnar. Hur tar ni er fram, är det med buss?



Ha det bra!

2008-09-05 @ 08:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0