Nytt mobilnummer fixat!

Idag tyckte vi att vi skulle fa sova lite sa vi steg inte upp sa tidigt... Nagon galen tysk tjej pratede i telefon mitt i natten i Saras och mitt rum sa det var lite svart att sova ett tag. Blev inte battre av att man mitt i allt hor Sara skrika "HÅLL KÄFTEN!!" (hon sa pa morgonen att det var i en drom hon hade ropat men... njaaa Sara ja ar inte saker pa att jag tror pa det... :P)
Idag har vi iaf hunit fixa vara SIM-kort sa nu har vi alla australiensiska mobilnummer!!!
Vi skulle ga till stranden var det meningen men det var sa mulet sa vi struntade i det.
Vi hade lite picnic pa en bank mitt i stan nar vi var pavag till Kings Cross for att hitta ett hostel att boka in oss pa f.r.o.m. imorgon da de slanger ut oss harifran.  Sara "trakasserade" nagra kakaduor i Royal Botanic Garden medan vi funderade pa vad vi skulle gora. Sedan skulle vi skynda oss hem och tvatta och laga middag men efter middagen bestamde vi oss for att inte tvatta iaf.... Lite snurrig dag har det varit...  
H/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Idas mamma

Låter som en helt vanlig dag, tycker jag. Matlagning och tvätt...



Nu har jag kommit på hur tidsangivelserna fungerar. Det är helt enkelt svensk tid som anges. Ganska logiskt, men jag trodde först att det var australiensisk tid som stod på era inlägg.



Hoppas att ni bor bra på nästa hostel också!

2008-08-30 @ 16:40:13
Postat av: Lollo

hahaha vafan Sara, vem sku annars göra de när int ja e där ;)

2008-09-02 @ 23:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0