Ärenden

I gar gick vi arenden ... och det ska vi gora i dag med! Planering for framtiden!
/ Ida


Kommentarer
Postat av: Idas mamma

Hej

Hur har ni så mycket ärenden att ni behöver två dagar på er?



Jag var till Sparhallen häromdagen och jag skrattade (för mig själv) när jag såg att de drar äggen nuförtiden... Utvecklingen går framåt med stormsteg!



Vi har fina vinterdagar nu. Det är is på viken, men vi har ännu inte varit och provat den. Den lär nog inte hålla ännu, men det brukar vara roligt att prova ändå. Men till utebanan vid Islandia har vi varit, där plurrar man inte.



Det ska bli roligt att höra vad ni tycker om nyårsfirandet i Sydney. Nyårsfirandet i Djurvik brukar vara storslaget, så jag förstår om Ida inte blir så imponerad...



Sköt om er!

2008-12-30 @ 10:42:45
Postat av: Susanne, Idas moster

Jag var till Sparhallen häromdagen men jag la inte märke till om de drog äggen. Men i stället observerade jag att de har väktare som patrullerar i butiken. Jag känner mig inte trygg med väktare tvärtom undrar jag varför de är där. Och om det springer 5 väktare för allt vad tygeln håller, som det gjorde på Åhlens i Stockholm, byter jag rulltrappa, åker ner och går lugnt och värdigt ut.



Hoppas ni alla får en trevlig nyår!



Susanne

2008-12-30 @ 19:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0