Litchfield National Park och till Perth

Efter Kakadutrippen blev vi kompis med en av guiderna, Dan. Han ar bara larling annu, och vantar fortfarande pa att fa fara pa sin forsta egna tur. Sa, igar nar han inte hade nat annat for sig, tog han med Sara, mig, en korean och en japan till Litchfield National Park. Den ar mindre an Kakadu, men narmare Darwin. Det var jattefint dar och vi hade en mycket trevlig dag. Vi var till Buley Rockholes, Florence Falls, Tolmor Falls och Walker Creek och sa tittade vi pa mera termitbon. Ska lagga upp lite bilder sen.
Vart flyg till Perth gar om fyra timmar. Vi vill inte fara harifran ...
/ Ida


Kommentarer
Postat av: Sarah

Coolt, ni verkar se en massa häftiga saker..vattenfall och sånt där som man aldrig sett :P haha vad roligt att ni hittade en kompis :D jag är spänd på vad ni ska hitta på i Perth! hoppas de har datorer och sändning ifall ni får samtal eller skulle lista ut hur msn fungerar?? så ni kan säga att jag ska stiga upp mitt i natten och prata med er! Pöss

2009-04-11 @ 16:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0