Nya Zeeland!

I dag kom vi, by the way, fram till Nya Zeeland. Vi flog i morse klockan 10.15 australiensisk tid och kom fram 15.15 nyzeelandsk tid. Tva timmar tidsskillnad, sa det tog alltsa tre timmar. Det var ett sant dar lyxigt flyg som vi kom till Australien med igen. Fin mat, egen tv pa stolen framfor, massor av filmer, tv-serier och spel att valja bland och dessutom en massa gratis tidningar. Sa tre timmar gick alltfor snabbt! Hade kunnat sitta dar betydligt langre ...
Det var mulet men varmt nar vi kom fram till Auckland. Tog oss in till stan och vart hostel, Base ACB. Det bokade vi for nan vecka sen. Det ar fint. Eller egentligen som vilket annat hostel som helst. Billigare ar det an vad det skulle ha varit i Australien.
/ Ida

Kommentarer
Postat av: Idas mamma

Hej

Vi har varit och sett filmen Australia nu. Den var storslagen men lite väl lång med tanke på Bio Savoys komfort...



Hela handlingen utspelar sig i Darwin men ändå heter filmen Australia. Undrar vad sydneyborna tycker om det. Ni ska ju åka till Darwin efter er Nya Zeelandvistelse så då får ni säkert se ett storslaget landskap. Om inte filmen ljuger.



Roligt att läsa om surfkursen. Jag skulle också gärna prova på... Men jag hinner nog, jag har ju livet framför mig...



Ha det bra!

2009-01-09 @ 10:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0