Runt i Sydney

(nu ska jag o Ida skriva samtidigt så vi kanske skriver lite samma saker, men skit samma)
Imorse var jag mycket trött (hihi), men det var inget emot Ida. Vi hade kommit överens om att stiga upp vid 10 och sen gå ner och äta frukost och Ida skulle komma ner till mitt och Sarahs rum (hon bor i ett ovanför). Men hon kom aldrig ner, jag och sarah går upp och kollar, och knackar på, inget svar.. Blutar, inget svar.. Far ner och kollar, ingen Ida. Far upp igen, kollar toan, ingen. Bultar på igen, inget svar nu heller. Vi ger upp och går ner och äter, senare gick sarah upp efter Ida, men det kanske hon kan skriva om...

Senare gick vi ner till stan, vi gick bl.a. i Royal Botanic Garden, där såg vi t.ex. kakaduor och red gum tree! Vi gick också till operahuset, det var fint! Men det jag tyckte var tuffaste av allt var att vi såg massa delfiner som simmade runt och hoppade lite granna :D
/Sara

Kommentarer
Postat av: Idas mamma

Jag har väckt Ida i 19 år nu på morgnarna, så jag vet vilket jobb det är! Man kan nog få hålla på i ett par timmar ibland. Men 12 timmar senare är hon pigg! Rent av omöjlig att få i säng.

2008-08-28 @ 21:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0