Jag saknar Mildura...

Jag trodde aldrig att jag skulle sakna den lilla halan... Jag tyckte att det var onodigt att vi skulle fara dit. Dar fanns inget att gora och det kandes bara som jag skulle kunna aka darifran vilken minut som helst.
Sen fick vi ju jobb, sa da var vi ju dar av nan orsak iallafall. Sen efter vi blivit av med jobbet hade vi hur mycket tid som helst att bara hanga. Sa da blev vi val mera kompis med massa folk dar pa hostelet :)
Nu nar vi val skulle fara hade jag INGEN som helst lust att fara vidare :( Skit vad jag saknar Marc, Johnny, John, Bryan, Matt, Frankie m.fl. Men (nu tanker jag faktiskt svara) fan vad kul det var dom sista dagarna!!
Det som gor det annu varre nu ar att vi inte har nan rumskompis alls :(
Men nu ska vi snart till Cairns och sola och simma och chilla!!

/Sara

Kommentarer
Postat av: Sarahs mamma

Hej!

Trevligt att höra av er igen.Vi är ju lite borskämda med rapporter alla dagar. Tycker inte ni behöver stressa med bloggen men samtidigt vill man veta vad ni gör, lite tudelat det hela.

Idag har vi solsken som tur är för vissa som har födelsedag. Ikväll blir det kaffe o marängtårta.

Kramar!

2008-10-03 @ 10:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0