Saras börtdej!!

Idag fyller jag 19!
Det ar val ingen speciell alder, men nu ar det bara 1 ar kvar till 20. Det ar ju mer speciellt...
Tack till alla som grattat mej!!!
Jaa det ar ju inte ofta jag far fira min fodelsedag pa vardagjamningen :p

Sen till Lollo, ja fattar inte heller va de e for satt.. men dom kunde tydligen bli lite aggressiva om man joxa for mkt me dom :s men hittar ja en som ingen har koll pa ska ja no krama den iaf :)

Jag tycker btw att det ar kul att sa manga laser,  och kommenterar, bloggen. Speciellt sana som man inte har sa mkt kontakt me pa andra satt :) Fortsatt med det!

Nu ar det val dags att ga och fixa sej om vi sku ga ut pa restaurang :)

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0