Bye bye Australia!

Det har blir formodligen det sista inlagget jag hinner skriva har pa bloggen innan jag far hem!
Har sprungit fram och tillbaka over hela stan idag for att hinna med allt.. Holl pa att glomma att boka shuttlebus till flygplatsen mitt i allt springande, men det blev ordnat. 12.10 hamtar den upp mig har utanfor imorgon. Nu ar jag nyduschad och fardig att ga och lagga mig, och sen orka med att aka flyg ca. 19 timmar imorgon! Men sa lange har man ju nastan akt buss i det har landet sa det ar ju ingenting... ser fram emot lordag morgon och hoppas att flyget inte ar allt for forsenat! Tror jag ska slanga in nagra aprilbilder fran Sydney har ocksa.
Ser fram emot att fa sitta hemma och lasa vad for tokigheter Sara&Ida (eller Kassovarien och Emun som de ocksa kallas) hittar pa! Vet iallafall att de ar i Darwin nu!


/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0