Molly och Lilly

 

Kommentarer
Postat av: Idas mamma, f.d. blondin

Söta hundar, men vad gör Jennifer och Andrew med dem när de åker till England? Tar de dem med?



Jag kan berätta att det var en glad lillasyster igår. Då fungerade nämligen väckningen på Nya Zeeland (fast vad jag förstod var det inte Sarorna utan mobiltelefonen som stod för den. Sarorna lär ha sussat i sina sängar i denna arla stund (kl. 8)) och Ida pratade i skype med minsta syster i över en timme. Så då fick Olivia äntligen använda sin skype, som hon själv har installerat och loggat in på minst 5 gånger om dagen ifall Ida skulle vara inloggad. Jag har varit glad för att Ida inte har varit inloggad, för med 11 timmars tidsskillnad har det varit mitt i natten på Nya Zeeland.



I skrivande stund är ni väl på maorisk kulturkväll. Hoppas att vi får en rapport därifrån.



Ifall ni undrar varför jag kommenterade förra blogginlägget två gånger så är det för att Ida numera är blondin och för att en blondin ska förstå måste man ta det minst två gånger. Eller hur, Lena, du som har längre erfarenhet av att vara blondin? Jag vill påpeka att jag numera är blekt blondin. På den tiden jag var naturlig blondin var inte blondiner så dumma som de är nuförtiden...



Ha det bra!

2009-01-20 @ 07:23:19
Postat av: Lena

Birgitta, du har helt rätt.. För att en blondin ska förstå så behövs samma text MINST två gånger.. Men eftersom du är blekt blondin så räcker det ju att jag endast lämnar en kommentar efter mej...

2009-01-20 @ 09:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0