I Perth

Nu ar vi i Perth igen. Har ser ut som forut, men det ha blivit lite kallare. Vi ska vara har en natt till och i morgon tisdag flyger vi till Sydney. Eller vart flyg gar kvart i ett pa natten, sa egentligen ar det onsdag.
Som sagt surfade vi i Margaret River. Det ar ett av varldens basta surfstallen. Vi kom dit i onsdags och forsta natten bodde vi Margaret River Town, som ar nagra kilometer fran stranden. Pa torsdagen for vi ut till Gnarabup Beach och bodde dar pa ett hostel i tre natter. Vi var och surfade nan timme redan pa torsdag kvall och sen hela fredagen. Pa lordagen hade vi liiite ont i armarna och ryggen. Det var lite kyligt i luften egentligen, och ganska kallt i vattnet, men vi hade vatdrakter sa det tankte vi inte pa.
Nu var det egentligen meningen att vi skulle ladda upp bilder, men Saras dator hittar inga bilder pa hennes kamera och min dator latsas att mitt USB-minne inte finns. Sa det blir forhoppningsvis i morgon.
/ Ida

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh, vad jag saknar den myyysiga känslan av en våt våtdräkt! haha Nejmen vad kul att ni kunnat surfa så mycket! En annan satsar på att lära sig snowboard nästa vinter nu, kanske hinnar med wakeboard i sommar också med lite tur! :)

Hur länge ska ni vara i Sydney sen? Jag rekommenderar att ni är längre än vad jag var innan jag for hem, för det blev lite stressigt!! Ni måste ju hinna med all shopping! :P Kraaam på er

2009-05-18 @ 13:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0