Shopping

Igar handlade vi souvenirer. Vi var till Bondi Junction. Mindre folk och battre affarer dar an i centrum. Tar en kvart eller nat med buss dit. Varsin Australien-troja blev det for oss och Sara kopte surfshorts ocksa. Och sa bumeranger, sa klart.
Regn, regn, regn ... inte mycket att gora. Vi har tankt promenera runt stan och ta farval av den, men vi har inte ens tagit oss till operahuset annu. I morgon ska vi till Paddy's Markets och Darling Harbour i alla fall.
Sondag flyger vi till Kuala Lumpur alltsa, och Malaysia blir det i tva veckor efter det.
Saras dator vagrar fortfarande hitta nagra bilder pa hennes kamera, sa inga fler just nu tyvarr.
/ Ida

Kommentarer
Postat av: Idas mamma

Kamera åt din mamma då...?

2009-05-22 @ 10:38:18
Postat av: Susanne, Idas moster

...och surfshorts åt moster. Jag tror jag skulle passa bra i sådana eftersom jag är ganska sportig av mig.

2009-05-22 @ 14:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0